TIJDELIJK GRATIS VERZENDING VANAF 20 EURO!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Verzenden

Wat zijn mijn verzendkosten?

De verzendkosten in Nederland zijn €3,95 per bestelling.  Bij bestellingen boven de €50.- is het verzenden gratis

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Heb je de bestelling op een werkdag voor 15:30  geplaatst , dan doen wij ons uiterste best je bestelling nog dezelfde dag te verzenden. Helaas lukt het ons niet altijd om dit na te komen, en dan kan jouw levering iets langer duren. 

Is jouw bestelling niet of fout geleverd?

Indien jouw geleverde bestelling niet klopt met wat er besteld is kun je contact opnemen met de klantenservice . Dit kan je doen door het contactformulier onder aan de website in te vullen of te mailen naar [email protected] 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen geannuleerd worden indien je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Wil je de bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.  Dit kan je doen door het contactformulier onder aan de website in te vullen of te mailen naar [email protected] 

 

Retourneren

Wij streven bij Roxz ernaar dat je altijd tevreden bent met je aankoop. Mocht een artikel helaas toch niet aan je verwachtingen voldoen of niet passen dan kun je deze altijd binnen 14 dagen  retour sturen!

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Indien je gebruikmaakt van het retoursturen van je artikel komen de kosten van terugzending voor eigen rekening. 

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Wil je een artikel retourneren? Dat vinden wij jammer maar is natuurlijk geen probleem. Retourneren is zo gedaan met de volgende stappen.

1. Meld het retour aan via je account. Heb je een bestelling geplaatst zonder een account? Geen probleem mail dan naar [email protected] om je retour aan te melden.

2. Verpak de artikelen die je retour wilt sturen en vermeld het retouraderess op de verpakking.

[retour adres: Dobbehof 47 ,  9084DP ,  Goutum]

LET OP! Het artikel dient ongedragen en voorzien van het aangehechte prijskaartje te zijn. Wanneer dit niet het geval is kunnen wij de retour niet in behandeling nemen. 

3. Breng je retourpakket naar een postpunt en reken het pakket af.

LET OP! Wanneer je je retourpakket opstuurt, bewaar dan altijd je Track&Trace bonnetje totdat je retour verwerkt is.

4. Zodra wij je Retourpakket hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 14 dagen op rekening terugstorten. 

Wat zijn de retour voorwaarden?

De volgende voorwaarden gelden voor het retourneren van artikelen:

- Retouren worden alleen geaccepteerd binnnen de retourtermijn van 14 dagen.

- De kosten van retourneren zijn voor de klant. 

- De kleding is niet gewassen ,gedragen of beschadigd.

- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of tabaksgeuren op de artikelen aanwezig.

- Oorbellen en Swimwear kunnen wegens hygiene niet retour worden gestuurd. 

- De orginele hangtag is nog bevestigd aan het artikel.

- Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen. 

- Het verzendrisico is bij retourneren voor de koper.

- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht om de zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen. 

Wat is de ruilproducure?

Helaas is  het ruilen van een artikel niet mogelijk. Wij adviseren om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je Retourpakket hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 14 dagen op rekening terugstorten. 

Wij hopen je met deze informatie genoeg geïnformeerd te hebben. Is dit niet het geval? Vul dan ons contactformulier op de website in of stuur een mail naar [email protected]

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »