Retourneren


Wij streven bij Roxz ernaar dat je altijd tevreden bent met je aankoop. Mocht een artikel helaas toch niet aan je verwachtingen voldoen of niet passen dan kun je deze altijd binnen 14 dagen  retour sturen!

 

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Indien je gebruikmaakt van het retoursturen van je artikel komen de kosten van terugzending voor eigen rekening. 

 

Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

Wil je een artikel retourneren? Dat vinden wij jammer maar is natuurlijk geen probleem.  Retourneren is zo gedaan met de volgende stappen.

1. Vul het retourformulier in.

2. Verpak de artikelen die je retour wilt sturen en het retourformulier in. En vermeld het retouraderess op de verpakking.

[retour adres: Dobbehof 47 ,  9084DP ,  Goutum]

LET OP! Het artikel dient ongedragen en voorzien van het aangehechte prijskaartje te zijn. Wanneer dit niet het geval is kunnen wij de retour niet in behandelijng nemen. 

3. Breng je retourpakket naar een postpunt en reken het pakket af.

LET OP! Wanneer je je retourpakket opstuurt, bewaar dan altijd je Track&Trace bonnetje totdat je retour verwerkt is.

4. Zodra wij je Retourpakket hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 14 dagen op rekening terugstorten. 

 

Wat zijn de retour voorwaarden?

De volgende voorwaarden gelden voor het retourneren van artikelen:

- Retouren worden alleen geaccepteerd binnnen de retourtermijn van 14 dagen.

- De kosten van retourneren zijn voor de klant. 

- De kleding is niet gewassen ,gedragen of beschadigd.

- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of tabaksgeuren op de artikelen aanwezig.

- Oorbellen en Swimwear kunnen wegens hygiene niet retour worden gestuurd. 

- De orginele hangtag is nog bevestigd aan het artikel.

- Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen. 

- Het verzendrisico is bij retourneren voor de koper.

- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht om de zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen. 

 

Wat is de ruilproducure?

Helaas is  het ruilen van een artikel niet mogelijk. Wij adviseren om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. 

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je Retourpakket hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 14 dagen op rekening terugstorten. 

 

Wij hopen je met deze informatie genoeg geinformeerd te hebben. Is dit niet het geval? Vul dan ons contactformulie op de website in of stuur een mail naar info@roxz.nl

© 2019 - 2020 Roxz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.